
دکتر عباس مکرم
سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی مؤسسه آموزش عالی آفاق
متولد: 1362- ارومیه
سمت: کارشناس تحصیلات تکمیلی و جذب هیأت علمی
سوابق تحصیلی:
کارشناسی: گیاهپزشکی از دانشگاه ارومیه در سال 1386
کارشناسی ارشد: بیماری شناسی گیاهی - نماتدشناسی گیاهی از دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1389
دکتری: بیماری شناسی گیاهی - نماتدشناسی گیاهی از دانشگاه شیراز در سال 1399
عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد
شناسایی گونه های جنس Heterodera در مزارع چغندرقند و گونه های جنس Meloidogyne در مزارع گوجه فرنگی استان خراسان رضوی با استفاده از روشهای مرفولوژیکی و مولکولی
عنوان پایان نامه دکتری
تاکسونومی و شناسایی مولکولی نماتدهای انگل گیاهی بالاخانواده Criconematoidea Taylor, 1936 در شمال غرب ایران
برای دریافت رزومه کامل اینجا را کلیک فرمائید
وظايف و مسئوليتهاي کارشناس تحصیلات تکمیلی و جذب هیأت علمی:
- پیگیری مراحل مختلف در ارتباط با پایان نامه دانشجویان از مرحله انتخاب موضوع،تصویب، تا دفاع پایان نامه
- تهیه گزارش های مورد نیاز دفتر در خصوص آمار و اطلاعات دفتر تحصیلات تکمیلی
- بررسی درخواستهای دانشجویی و مدارک مربوط به آن جهت طرح در شورا
- پاسخگویی و راهنمایی دانشجویان در خصوص انجام مراحل پژوهشی(از انتخاب استاد راهنما تا دفاع نهایی)
به روز رسانی قوانین و مقررات موجود در حوزه تحصیلات تکمیلی
- پاسخگویی و راهنمایی به اعضای هیئت علمی در خصوص مسایل مربوط انجام پایان نامه
- چک کردن موارد تایپ شده اصطلاحات پیشنهادی جلسات دفاع از پروپوزال و دفاع از عنوان
- تهیه فرمهای مربوط به فرآیند انجام پایان نامه و پیگیری جهت قرار گرفتن در سایت
تنظیم و برگزاری جلسات مختلف
- آماده کردن پوشه تحصیلات تکمیلی(دریافت فایل الکترونیکی عنوان ها و فرمهای اساتید راهنما و مشاور و انتخاب ناظر و ....
- حضور در جلسات شورای تحصیلات تکمیلی
- تنظیم صورتجلسه تحصیلات تکمیلی
- ارسال صورتجلسه شورا جهت امضای حاضرین در جلسه
- تهیه فرمهای تصویب شده در شورا و ارسال به افراد ذینفع
- تایپ های موارد خواسته شده
- بایگانی موارد شورا و موارد دیگر
- بروز کردن لیست اساتید راهنما و مشاور
- مطالعه قوانین ومقررات بخشنامه ها و دستورالعملهای مربوط به اعضاء هیئت علمی صادره از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری
- اظهار نظر و انجام امور کارشناسی در رابطه با امور اداری اعضاء هیئت علمی دانشگاه
- انجام امور مربوط به پذیرش ، شروع بکار و پایان کار اعضاء هیئت علمی مشمول تعهدات قانونی و مشمولین ماده یک قانون نحوه تامین هیئت علمی
- انجام امور مربوطه به استخدام شامل فراخوان جذب اعضاء هیئت علمی تشکیل پرونده – گزینش استاد و صدور ابلاغ مربوط
- ارائه گزارشات و آمار مورد نیاز در رابطه با اعضاء هیئت علمی به واحدهای داخلی دانشگاه و سایر موسسات وابسته به وزارت متبوع
- انجام مکاتبات اداری مختلف در مورد اعضاء هیئت علمی به واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی
- صدور احکام کارگزینی اعضاء هیئت علمی
- انجام سایر وظایف محوله از طرف مقامات مافوق دانشگاه
.