افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار


بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار آذربایجان غربی، در محل تالار وحدت ارومیه با حضور دکتر رضایی فر مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم، ریاست و اعضای محترم هیئت رئیسه دانشگاه آفاق، مدیران دستگاه های اجرایی و روئسای سایر دانشگاه های آذربایجان غربی آغاز به کار کرد.

 

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار آذربایجان غربی، در محل تالار بزرگ وحدت ارومیه با حضور دکتر رضایی فر مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم، ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر رسول پیرمحمدی و اعضای محترم هیئت رئیسه دانشگاه آفاق، مدیران دستگاه های اجرایی و رؤسای سایر دانشگاه های آذربایجان غربی و دبیر اجرایی این نمایشگاه، پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به پایان رسید.
لازم به ذکر است، غرفه دانشگاه آفاق نیز در این نمایشگاه با ارائه بیش از ۹ محصول فناور و دانش بنیان و انتشارات دانشگاه برخی از دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه را به نمایش گذاشت. این غرفه مورد استقبال گرم و پرشور بازدیدکنندگان مخصوصا مدیران استانی، دانشجویان و دانش آموزان قرار گرفت.
در پایان از زحمات کادر اجرایی غرفه دانشگاه آفاق در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان، کمال تشکر و قدردانی را داریم، پیروز و پاینده باشید.