انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه آفاق و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی


تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی دو جانبه بین دانشگاه آفاق ارومیه و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منعقد شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آفاق، تفاهم­نامه همکاری دو جانبه بین دانشگاه آفاق و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی امروز توسط «جواد جنگی» مدیرکل آموزش و پرورش استان و

 

«رسول پیرمحمدی» رئیس دانشگاه آفاق ارومیه امضا شد.

 

«جواد جنگی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره­ای علمی و آموزشی برای کلیه دانش آموزان مقاطع متوسطه و هنرستان­ها، ارائه خدمات و تامین وسایل و امکانات لازم فرهنگی و ورزشی ویژه دانش آموزان در مدارس و ارائه خدمات علمی و آموزشی و همکاری­های لازم در جهت ارتقای علمی و حرفه­ای معلمان، کارکنان و دانش آموزان از مهمترین مفاد این تفاهم نامه می باشد.

 

وی با اشاره به لزوم اشاعه و ترغیب دانش آموزان و معلمان با فعالیت­های دانش بنیان و توسعه آن در مدارس افزود: ارائه خدمات پژوهشی و تحقیقاتی، آشنایی دانش آموزان با چگونگی پژوهش و علاقه­مند نمودن آنان به این امر با اهداء بسته­های تشویقی برای محققان و پژوهشگران، ارائه آموزش های لازم و ایجاد آشنایی و آگاهی برای اولیاء دانش آموزان در خصوص چگونگی تعیین رشته و انتخاب محل تحصیل و اهمیت آن با عنایت به نیاز جامعه و اشتغال فرزندان آنان و استفاده از کارکنان و فرهنگیان با مدرک تحصیلی دکتری در فعالیت­های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در قالب این تفاهم نامه پیگیری خواهد شد.

 

دکتر رسول پیرمحمدی در ادامه بیان نمود که امروزه دانشگاه آفاق یک دانشگاه نسل سوم و کارآفرین است. سیاست دانشگاه آفاق ارومیه دیگر مدرک گرایی نیست و بلکه گام برداشتن در مسیر مهارت آموزی و اشتغال­زایی برای دانشجویان است. ایشان در پایان خاطر نشان کرد که دانشگاه آفاق آماده همکاری دو جانبه با اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در زمینه فعالیت­های آموزشی و پژوهشی می باشد.

 

 

روابط عمومی دانشگاه آفاق