دویست و نوزدهمین جلسه شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی


دویست و نوزدهمین جلسه شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی با حضور دبیر کل محترم اتحادیه آقای دکتر متاجی در دبیرخانه اتحادیه برگزار شد.

 

دویست و نوزدهمین جلسه شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی با حضور دبیر کل محترم اتحادیه آقای دکتر متاجی در دبیرخانه اتحادیه برگزار شد.
در این جلسه دکتر رسول پیرمحمدی رییس شورای هماهنگی دانشگاه های غیردولتی منطقه ۳ کشور (استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و زنجان) نیز حضور داشتند و در خصوص پیشنهادات اصلاح آیین نامه آموزشی به ایراد سخنرانی پرداختند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با تلاوت آیاتی از کلام‌ا… مجید، و همچنین گزارش دبیرکل محترم اتحادیه، جلسه آغاز شد. در ادامه حاضرین در جلسه به بررسی و نظرسنجی در خصوص چگونگی همکاری و افزایش مشارکت مدعوین در اولین اجلاس سراسری و نحوه بیان مطالب و چالش ها و همینطور اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری اجلاس پرداختند. در این جلسه امیدآفرین برای فردای بهتر و نیز در راستای تحول و تعالی و نیز هدفمند سازی نظام آموزش عالی گفتگو شد، درابتدای نشست تنی چند از اعضای محترم شورای مرکزی چالش ها ومشکلات زیر نظام غیر انتفاعی را مبسوط بیان داشته اند، و دراین جلسه ریاست محترم مرکز با تشریح اقدامات انجام شده حمایتی و هدایتی مرکز و ذکر تدابیر در دست اقدام مربوط، اعضای هیات علمی،موضوع کیفیت ،سطح بندی و رتبه بندی و… اظهار امیدواری کرد با همیاری، همکاری و تعامل بیشتر برای نظام بخشیدن به طرح ها و برنامه های دردست اقدام گام های مفیدی برداشته شود. در پایان مقرر شد پیشنهادات و نیز نظر مشورتی اعضای محترم شورای مرکزی تهیه و به مرکز نظارت ارائه گردد . همچنین پس از اقامه نماز و صرف نهار جلسه‌ای با حضور اعضای شورای مرکزی و روسای محترم موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برگزار شد که در آن پیرامون مشکلات موسسات غیرانتفاعی و راهکارهای پیشنهادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.