امکانات و خدمات رفاهی

فعالیت های فرهنگی دانشجویان

فعالیت های فرهنگی، فوق برنامه و تشکل های دانشجویی بسیار متنوع مطابق شیوه نامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه آفاق انجام می گیرد. دانشجویان در طول تحصیل در این مؤسسه با توجه به علاقه و توانایی شان در این برنامه ها فعالیت می نمایند.

 همکاری های علمی و پژوهشی با سازمانها

سالن های ورزشی :

دانشگاه آفاق دارای سالن های ورزشی برای ورزشهای رزمی، پینک پونک،  فوتبال دستی ، زمین ورزشی والیبال، فوتسال و بسکتبال می باشد.

خوابگاه های دانشجویی :

دانشگاه آفاق دارای خوابگاه های خودگردان با تمام امکانات رفاهی می باشد که نزدیکترین فاصله را با دانشگاه و مرکز شهر دارند.

بیمه دانشجویان :

کلیه دانشجویان دانشگاه آفاق در تمام طول تحصیل خود تحت پوشش بیمه حوادث گروهی و همچنین بیمه سلامت می باشند.

اتوماسیون تغذیه :

این دانشگاه مجهز به سیستم اتوماسیون تغذیه بوده که کلیه دانشجویان می توانند با پرداخت مبلغ بسیار جزئی از یک وعده غذای روزانه در رستوران‏های دانشگاه استفاده نمایند.

 میزان شهریه :

شهریه دانشگاه آفاق در مقایسه با سایر دانشگاههای غیردولتی ( دانشگاه آزاد اسلامی) تقریبا نصف شهریه آنها می باشد.

تقسیط شهریه :

دانشگاه آفاق جهت مراعات حال دانشجویی که در ابتدای ترم قادر به پرداخت شهریه نیستند اقدام به تقسیط شهریه نموده و طی چند نوبت فرصت پرداخت شهریه داده می شود.

 صندوق وام شهریه :

معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آفاق به دانشجویان متقاضی دریافت وام شهریه برای مقاطع کاردانی و کارشناسی با تایید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تا مبلغ سه میلیون ریال برای هر ترم تحصیلی و مقاطع کارشناسی ارشد تا مبلغ ده میلیون ریال وام قرض الحسنه اعطا می کند که این وام حداکثر تا 2 سال پس از فارغ التحصیلی تقسیط می شود.

تخفیف در شهریه

الف) ویژه دانشجویان ممتاز علمی:

دانشگاه آفاق برای دانشجویان ممتاز رتبه اول تا سوم هر رشته تخفیف شهریه اعمال می نماید.

ب) ویژه دانشجویان ممتاز ورزشی:

این دانشگاه برای دانشجویانی که در مسابقات ورزشی استانی و کشوری حائز مقام می باشندتخفیف شهریه برای تشویق آنها منظور نموده است که پس از تایید توسط معاونت دانشجویی و ارائه به حسابداری دانشگاه اعمال می گردد.

ج) ویژه دانشجویان که توان پرداخت شهریه ترم تحصیلی راندارند:

دانشگاه آفاق دارای صندوق خیریه امام جواد (ع) می باشد. این صندوق برای دانشجویانی که با مشکل مالی مواجه شده اند و توان پرداخت شهریه ترم تحصیلی را ندارند با ارائه مدارک و مستندات کمک مالی بلاعوض ارائه می‏کند