دومین جشنواره فرهنگی هنری سردار انقلاب در دانشگاه آفاق برگزار می شود…


دومین جشنواره فرهنگی هنری سردار انقلاب، یادواره شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف نشر و گسترش مکتب شهید سلیمانی و معرفی دستاوردهای معنوی و انسانی انقلاب اسلامی ایران به میزبانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آفاق ارومیه و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می گردد.

 

محور های این جشنواره:

 

1- مدیریت جهادی مبتی بر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی

 

2- آرمان های انقلاب اسلامی مبتنی بر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی

 

3- تمدن اسلامی و افول امپریالیسم مبتنی بر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی

 

رشته هایی جشنواره:

 

جشنواره در دو بخش و 4 رشته به شرح زیر برگزار می گردد:

 

الف) بخش ادبی شامل: 1- شعر 2- داستان نویسی

 

ب) بخش هنری شامل: 1- پوستر، عکس نوشته، اینفوگرافی 2- نماهنگ(کلیپ)، نوآهنگ(پادکست)، فیلم کوتاه

 

رزو شمار جشنواره سردار انقلاب :

 

روز شمار جشنواره و زمان ارسال آثار سردار انقلاب باتوجه به زمان شهادت سردار بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی از 13 دی ماه سال جاری شروع شده و همزمان با 12 بهمن ماه و آغاز دهه مبارک فجر به پایان می رسد. داوری آثار هم از تاریخ 14 بهمن لغایت 18 بهمن ماه خواهد بود.

 

اختتامیه جشنواره:

 

اختتامیه و اعلام نتایج این جشنواره 20 بهمن ماه 1400 خواهد بود که اطلاعیه های بعدی در مورد مکان برگزاری مراسم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

همچنین لازم به ذکر است که پوستر و فراخوان دومین جشنواره سردار انقلاب به تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور ارسال و منتشر گردیده است.

 

طبق فرمورده آقای مهندس قیاسی دبیر دومین جشنواره سردار انقلاب: چناچه استحضار دارید ما مدیون رشادت ها و فداکاری های شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و امیدواریم با برگزاری همچین جشنواره هایی گوشه ای از مکتب آن شهید والا مقام که به فرموده مقام معظم رهبری نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، در جامعه ترسیم گردد.