سپاه همگام با دانشجویان


به گزارش روابط عمومی دانشگاه آفاق، ریاست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با فرمانده سپاه شهدا استان دیدار و گفتوگو نمودند.

 

سپاه همگام با دانشجویان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آفاق، ریاست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با فرمانده سپاه شهدا استان دیدار و گفتوگو نمودند.

در این دیدار دکتر رسول پیرمحمدی، رئیس هیات مؤسس دانشگاه آفاق، ضمن معرفی دانشگاه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تحصیلات تکمیلی،مهارت آموزی و اشتغال زایی ارائه نمود و بیان کرد دانشگاه آفاق در بین غیرانتفاعی های کشور جزو هفت دانشگاه اول بوده و تاکنون بیش از 7 هزار دانشجو و فارغ التحصیل داشته است.

وی افزود: دانشگاه آفاق همواره در تلاش ایجاد زمینه اشتغال برای فارغ التحصیلان بوده و کمیته فارغ التحصیلان دانشگاه در زمینه برقراری ارتباط فارغ التحصیلان با بازار کار و همچنین در جهت افزایش مهارت آموزی آنان فعالیت می نماید.

در ادامه این دیدار سردار حبیب شهسوار، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان همراهی سپاه پاسداران با جامعه دانشگاهی استان گفت: از مهارت آموزی و طرح های مهارت سرباز استقبال می کنیم.

 

وی افزود: برنامه های گذشته دانشگاه آفاق نشان میدهد که صنعت و تولید همواره در 15 سال فعالیت مجموعه آفاق در کنار یکدیگر بودند و این همراهی باید دنبال شود و جامعه بسیجیان کارخانجات ارتباطات خود را در جهت جذب دانشجویان پای کار گسترش بخشند.

فرمانده سپاه شهدا استان با تاکید برسرعت بخشیدن بر مهارت آموزی های نیاز محور جامعه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند که جوانان کارآفرین و اشتغال آفرین را دلسرد نشان دهند اما با فعال شدن مجموعه های پشتیبان و تامین نیروهای کار آمد دانشگاهی در صنعت، نقشه آنان نقش برآب خواهد شد.

در پایان این دیدار سردار حبیب شهسوار بر همراهی و ایجاد هماهنگی های هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه تاکید کردند.

روابط عمومی دانشگاه آفاق