|
کمال گرایی همیشه به معنای پیشرفت نیست.
گاهی زنجیری است که ما را از تجربه، رشد و آرامش بازمیدارد.
در کارگاه «رهایی از کمالگرایی» که به همت معاونت فرهنگی، کانون همیاران سلامت روان دانشگاه و با تدریس خانم دکتر هویدا و همراهی دانشجویان عزیز برگزار گردید، به بررسی ریشههای کمالگرایی، پیامدهای آن بر سلامت روان و راهکارهای عملی برای حرکت از «باید کامل باشم» به «اجازه دارم رشد کنم» پرداخته شد.
این کارگاه فرصتی بود برای خودآگاهی، پذیرش خویشتن و یادگیری اینکه پیشرفت واقعی، از مهربانی با خود آغاز میشود. 🌱




💢روابط عمومی دانشگاه آفاق
ارتباط بیشتر با ما از طریق پلتفرم های آفاق👇👇👇
https://zil.ink/afagh.ac
|