دیدار ریاست دانشگاه آفاق و هیئت رئیسه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی


در دیدار ریاست دانشگاه آفاق و هیئت رئیسه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی مطرح شد:

 

حجت الاسلام و المسلمین جوانبخت مطرح نمود که سیاست سازمان اوقاف حمایت از شرکت های دانش بنیان است و از شرکت های تحت حمایت دانشگاه پشتیبانی می کنیم. ما در اداره کل اوقاف و امور خیریه آماده همکاری و مشارکت با اساتید و پژوهشگران دانشگاه آفاق در زمینه کاشت گیاهان دارویی بر روی زمین های اوقاف هستیم. چون بیشترین زمین های کشاورزی و موقوفه در اختیار سازمان اوقاف است. همچنین با توجه به توانایی های سازمان اوقاف می توانیم در حوزه دامداری نیز فعالیت مشترک با دانشگاه آفاق داشته باشیم.

 

ایشان در ادامه بیان نمود که برگزاری دوره های انگیزشی برای کارکنان اداره کل از دیگر خواسته های ما از دانشگاه آفاق است و می خواهیم از اساتید دانشگاه آفاق در دوره های مشاوره و خانواده استفاده کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد که اداره کل اوقاف و امور خیریه می تواند به دانشجویان مستعضف دانشگاه آفاق خدماتی را ارائه نماید و از آنان حمایت کند.

 

حاج آقا جوانبخت در پایان این دیدار گفت که درخواست داریم یک کارگروه تخصصی تشکیل شود و طرح هایی آماده شود تا بهره برداری از زمین های موقوفه موثر واقع شود و در این زمینه تفاهم نامه ای نیز منعقد گردد.

 

دکتر پیرمحمدی ریاست دانشگاه فرمود که دانشگاه آفاق، یک دانشگاه کار آفرین بوده و هدف ما پشیروی طبق فناوری های روز است و می خواهیم این‌ امر مهم‌ را با همکاری و مشارکت سازمان اوقاف انجام دهیم.

 

روابط عمومی دانشگاه آفاق