معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

دکتر صادق محمدی خواه

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی

 


 

  

برای دریافت رزومه کامل اینجا را کلیک فرمائید

وظایف و مسئولیتهای رئیس آموزشی و تحصیلات تکمیلی:

  • دبیری شورای پژوهشی دانشگاه و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا
  • انجام بررسی­های لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه با توجه به …­های صنعتی،
    اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از طریق گردآوری و محاسبه شاخص­ها و معیارهای مربوط
  • اتخاذ تصمیم در مورد برنامه‏هاى پژوهشى و تسلیم‏نظرهاى اصلاحى به مقامات ذى ربط
  • بررسی طرح­های تحقیقاتی و پژوهشی انجام شده توسط اساتید از نظر کیفیت و هزینه­های پیش­بینی شده
  • تامین امکانات تجهیزاتی و وسایل و لوازم مورد نیاز پروژه­ها با کمک واحدهای مربوطه
  • انجام کلیه امور مربوط به انعقاد قراردادهای تحقیقاتی و اقدام در خصوص اجرای آنها
  • برقراری ارتباط با قطب­های علمی، صنعتی، و اقتصادی مملکت به منظور شناخت طرح­های تحقیقاتی و آموزشی
    و نیروهای تخصصی مورد نیاز آنها
  • جمع­ آوری طرح­های متناسب علمی و صنعتی جهت استفاده دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی
  • شناخت دوره­های تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت مورد نیاز بخش­های صنعتی کشور
  • همکاری با سازمان­ها و شرکت­ها در حهت انجام آزمایش­های صنعتی-تحقیقاتی با توجه به ضوابط مورد عمل
  • همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیت­های پژوهشی دانشکده­ها و واحدهای مختلف تحقیقاتی و اجرایی
  • انجام بررسی­های لازم در زمینه تغییر یا توسعه برنامه­های پژوهشی به منظور تطبیق با نیازهای جامعه
  • ارزشیابی پیشرفت فعالیت­های پژوهشی دانشگاه و تهیه گزارش سالیانه
  • تهیه و تنظیم برنامه­های پژوهشی در قالب …­های مصوب
  • بررسی و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز واحدهای پژوهشی با توجه به برنامه­های تعیین شده
  • برنامه­ریزی و همکاری با اعضای هیات علمی در انتشار تالیفات و کتب ترجمه شده
  • برقراری ارتباط با اساتید و صاحب نظران و متخصصان و ترغیب آنان جهت ارائه مقالات، ترجمه و تالیفات
    علمی جهت بررسی و نشر در مجلات علمی و فنی دانشگاه­ها.
  • تشکیل کمیته­ های همکاری علمی-صنعتی با سازمان­های مختلف و واحدهای صنعتی
  • برقراری ارتباط با صنایع و کارخانجات برای عقد قرارداد در مورد طرح­های علمی و تحقیقاتی به منظور تقویت ارتباط صنعت با جامعه
  • تشویق اعضای هیات علمی برای اجرای پژوهش­های کاربردی و فن بازاریابی پژوهش

.