نشست صمیمی با دانشجویان ممتاز دوره های مختلف تحصیلی با حضور ریاست دانشگاه و هیئت رییسه محترم دانشگاه


در این نشست ضمن تبریک روز دانشجو به بخشی از اقدامات انجام شده در دانشگاه در بخش آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری به ویژه اهمیت دانشگاه های نسل ششم، برگزاری کلاس های درس در محیط کار واقعی، اهمیت مهارت آموزی و مهارت ورزی، پیگیری اخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد عمران، پیگیری راه اندازی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری و رفع مشکلات موجود برای دانشجویان اشاره شد.

 

دکتر رسول پیرمحمدی بر رعایت اخلاق حرفه ای توسط دانشجویان در محیط های دانشگاه و کارآموزی و توجه به کیفیت تدریس اساتید در دروس تئوری، عملی و کارآموزی تأکید کرد. وی مهارت آموزی و مهارت ورزی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به ماهیت دانشگاه، ارتقای توانمندی برای ورود به بازار کار و ارایه خدمات با کیفیت و مطلوب در نظام آموزش بسیار ضروری است و دانشگاه آفاق در این مسیر رو به رشد حرکت میکند‌.
دکتر پیرمحمدی پس از ارزیابی دیدگاه ها و نظرات دانشجویان در خصوص مشکلاتی از جمله کیفیت غذای سلف دانشگاه، فضای فیزیکی نمازخانه، ایاب و ذهاب دانشجویان، و پیشنهاداتی از جمله ارتقای فضای فیزیکی دانشگاه به ویژه در زمینه تعداد کلاس آموزشی، فضای فیزیکی باشگاه دانشگاه، توزیع نامناسب دروس در بین ترم های مختلف در برخی رشته ها و لزوم بازنگری در آن و ارتقای تجهیزات کامپیوتری موجود در دانشگاه، توضیحات لازم را ارائه کرد و مقرر شد پیگیری های لازم به عمل آید.
اعضای هیئت رییسه در ابتدای این نشست ضمن تبریک روز دانشجو از نمایندگان دانشجویان خواستند تا مطالبات و مباحث موجود بین دانشجویان در خصوص مسائل آموزشی در حیطه های کارآموزی و کلاس های تئوری و عملی را در این جلسه بیان کنند تا در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و فناوری مورد پیگیری قرار گیرند.
دراین نشست دانشجویان ضمن ابراز رضایت از برگزاری چنین جلساتی در رفع مشکلات و فضای تعامل بین مسئولین و دانشجویان، مسائل و دغدغه های آموزشی را مطرح کردند و راهکارهای پیشنهادی نیز ارایه کردند و در پایان از دانشجویان ممتاز تقدیر به عمل آمد.