کارشناس تحصیلات تکمیلی و جذب اساتید
خانم دکتر مینا اشرفیان
کارشناس تحصیلات تکمیلی و جذب اساتید
برای دریافت رزومه کامل اینجا را کلیک فرمائید
وظایف و مسئولیتهای کارشناس تحصیلات تکمیلی و جذب اساتید:
- – پیگیری مراحل مختلف در ارتباط با پایان نامه دانشجویان از مرحله انتخاب موضوع،تصویب، تا دفاع پایان نامه
- – تهیه گزارش های مورد نیاز دفتر در خصوص آمار و اطلاعات دفتر تحصیلات تکمیلی
- – بررسی درخواستهای دانشجویی و مدارک مربوط به آن جهت طرح در شورا
- – پاسخگویی و راهنمایی دانشجویان در خصوص انجام مراحل پژوهشی(از انتخاب استاد راهنما تا دفاع نهایی)
- به روز رسانی قوانین و مقررات موجود در حوزه تحصیلات تکمیلی
- – پاسخگویی و راهنمایی به اعضای هیئت علمی در خصوص مسایل مربوط انجام پایان نامه
- – چک کردن موارد تایپ شده اصطلاحات پیشنهادی جلسات دفاع از پروپوزال و دفاع از عنوان
- – تهیه فرمهای مربوط به فرآیند انجام پایان نامه و پیگیری جهت قرار گرفتن در سایت
- تنظیم و برگزاری جلسات مختلف
- – آماده کردن پوشه تحصیلات تکمیلی(دریافت فایل الکترونیکی عنوان ها و فرمهای اساتید راهنما و مشاور و انتخاب ناظر و ….
- – حضور در جلسات شورای تحصیلات تکمیلی
- – تنظیم صورتجلسه تحصیلات تکمیلی
- – ارسال صورتجلسه شورا جهت امضای حاضرین در جلسه
- – تهیه فرمهای تصویب شده در شورا و ارسال به افراد ذینفع
- – تایپ های موارد خواسته شده
- – بایگانی موارد شورا و موارد دیگر
- – بروز کردن لیست اساتید راهنما و مشاور
- – مطالعه قوانین ومقررات بخشنامه ها و دستورالعملهای مربوط به اعضاء هیئت علمی صادره از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری
- – اظهار نظر و انجام امور کارشناسی در رابطه با امور اداری اعضاء هیئت علمی دانشگاه
- – انجام امور مربوط به پذیرش ، شروع بکار و پایان کار اعضاء هیئت علمی مشمول تعهدات قانونی و مشمولین ماده یک قانون نحوه تامین هیئت علمی
- – انجام امور مربوطه به استخدام شامل فراخوان جذب اعضاء هیئت علمی تشکیل پرونده – گزینش استاد و صدور ابلاغ مربوط
- – ارائه گزارشات و آمار مورد نیاز در رابطه با اعضاء هیئت علمی به واحدهای داخلی دانشگاه و سایر موسسات وابسته به وزارت متبوع
- – انجام مکاتبات اداری مختلف در مورد اعضاء هیئت علمی به واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی
- – صدور احکام کارگزینی اعضاء هیئت علمی
- – انجام سایر وظایف محوله از طرف مقامات مافوق دانشگاه