جشن بزرگداشت مقام استاد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه آفاق، جشن بزرگداشت مقام استاد توسط دانشگاه آفاق با حضور جمع کثیری از اساتید این دانشگاه برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آفاق، جشن بزرگداشت مقام استاد توسط دانشگاه آفاق با حضور جمع کثیری از اساتید این دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم، دکتر رسول پیرمحمدی رئیس دانشگاه آفاق، با تبریک فرارسیدن هفته معلم و بزرگداشت مقام استاد گفت: معلمان و اساتید نقش ارزنده ای در ایجاد انگیزه و شکوفا شدن تفکرات نوین علمی در جامعه هستنند و اگر نگاه به علم به‌عنوان ابزاری برای رسیدن به سعادت‌های جاودانگی باشد، این علم مقدسی است که در جهت خدمت به خلق به‌کار گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به رشد علمی دانشگاه ها در ایام اخیر گفت: دانشگاه در نسل‌های گذشته محلی برای تدریس تئوری بود، چندی گذشت و دانشگاه‌های نسل دوم با رویکرد پژوهش محوری کار خود را ادامه دادند، پس از آن دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی متحول شدند و سپس رویکرد دانشگاه‌ها به سمت مأموریـت آموزشـی، پژوهشی، کارآفرینی و مبتنی بر فن‌آوری نرم تغییر یافت.

رئیس دانشگاه آفاق با اشاره به افزایش مهارت آموزی و تامین نیروی ماهر صنعت کشور بیان کرد: دانشگاه‌ آفاق با مأموریت کارآفرینی کار خود را ادامه می دهد و در این دانشگاه‌ اکثر دانشجویان فارغ‌التحصیل توانسته اند بلافاصله پس از اتمام تحصیل وارد بازار کار شده و حتی خودشان کارآفرین باشند و اشتغال را در کشور توسعه دهند.

وی گفت: معلمان و اساتید می توانند دیدگاه یک جامعه را به سمتی هدایت نمایند که تفکرات نوینی برای آینده شکوفا شده و زمینه رشد و بالندگی هرچه بیشتر افراد با اتکا به علم آموزی و مهارت آموزی برسد.

در پایان این مراسم از کارکنان، اساتید و مدیران گروه فعال با اهدا لوح و جوایز تقدیر شد