پیام تبریک هیات رییسه دانشگاه در پی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور


ریاست محترم دانشگاه آفاق و هیأت رئیسه دانشگاه آفاق در پیامی با تقدیر از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

برگزاری انتخابات با شکوه، مردمی و عزتمندانه ریاست جمهوری ایران و حضور گسترده و پرشور ملت در پای صندوق‌های رأی، بی‌تردید مهر تأییدی بر دلبستگی و علاقه مردم به نظام و انقلاب اسلامی و تلاش برای پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

شاکر خداوند متعال هستیم که بار دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نمایان ساخت و پس از شهادت جانگداز رئیس‌جمهور شهید و همراهان گرانقدرشان، امور کشور بدون هیچ اختلالی ادامه یافت و پس از مدت کوتاهی، انتخاباتی با شکوه در دو مرحله با حضور و مشارکت پرشور مردم عزیزمان برگزار گردید.

هیأت رئیسه دانشگاه آفاق، این حضور گسترده و حماسی ملت بزرگ ایران را ارج نهاده و انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی تبریک می‌گوید.

امیدواریم که رئیس‌جمهور منتخب و دولت برآمده از رأی مردم در تحقق خواسته‌ها و مطالبات ملت شریف ایران و تأمین منافع ملی، سربلند و موفق باشند.
روابط عمومی دانشگاه آفاق